Maila styrelsen på styrelsen@brfbjudningen.se och beskriv felet så detaljerat du kan. Beroende på vad felet/reklamationen avser kan styrelsen sedan vidaresända ärendet till Nordr.
Föreningen har ett avtal med Securitas för fastighetsjour. I korthet innebär det att vi medlemmar kan larma Securitas i nödfall utanför kontorstid t.ex. om en vattenskada sker. Detta avtal innebär en låg månatlig kostnad för föreningen med en betydligt högre premie när en utryckning behöver ske. Styrelsen önskar därför att denna service används sparsamt men såklart att den används när situationen kräver det.
Styrelsen har även beslutat att om ansvaret för situationen som utlöste utryckningen tydligt ligger hos en individuell medlem eller hos Veidekke/Nordr (t.ex konstruktionsfel) kommer kostnaden för utryckningen vidarebefordras till relevant part.
Securitas fastighetsjour, Jourmontör, kan nås på telefonnummer 08-657 77 00.
Via Simplekos portal kan man själv bland annat se sina avgiftsavier, betalningar och göra utdrag ur lägenhetsregistret för sin egen bostad. Ni når portalen här. Inloggning sker med BankId. Många frågor och svar finns även på Simplekos hemsida.
Simpleko kan kontaktas via mail brf@simpleko.se.
Föreningen har ett samarbetsavtal med företaget Laddaccess Sverige AB avseende elbilsladdarna på radhusens parkeringsplatser. Laddaccess tar fullt ägarskap och ansvar för laddare, installation och kunder under hela samarbetstiden.
Laddaccess kan kontaktas på 076-778 80 28 eller info@laddaccess.se. Se även deras hemsida.
Styrelsen kontaktas enklas via mail styrelsen@brfbjudningen.se.